Pages

21 November 2010

TeMaN bARu

     Wahh..arini riuh rendah umah ni dibuatnya..adoi, naik pening kepala nk layan sorang2 ank buah aku nih...yang ni mcm ni, yang tu macam tuh. Tapi xpe la, atleast mereka ada ketika aku butuh mereka. Naqib! acik awin sayang kamu sgt, budak ni nakal, tp dia manja even muka ganas. hehe..
ayat yg wat aku xley lupe dia..

"dalam kepala acik awin ni, mesej3..dalam kepala mama ni, fb3..dalam kepala papa pulak, bola3"

hahaha...xdisangka ini respon dia bila aku soh dia senyap dari bercakap.....

     Amir! sayang jugak, yang ni mengada sket, a bit degil macam acik2(makcik2) dia yg lain..hehe...

yang ni pulak, suka gak belakon...kalo dia da wat adik dia menangis, cepat2 je dia tanya: adik knp?sakit ye?? hahaha....cover line lah tu..takot dia yang kena marah...

     yang lain ada,tp xyah sebut la..yang ni je yang da besar sket da 5 taun, da byk akal, huhu...Ape kaitan ng teman baru eak? arini ari aku wat blog....n paling penting, arini ari aku ditinggalkan. OLEH???insan yang selalu menjadi peneman,sebab...dia da start training, sian kan cuti sekejap je..tapi xpe, saba k? saya ada blog utk teman saya....hehe..oleh yang demikian, traininglah dengan sabar, tapi saya tetap RINDUkan awk....T_T

...inilah peneman setia saya...
Urm, okey semua..itu saja..Daaa...~

0 minds:

Post a Comment