Pages

20 November 2010

~tHe bEgiNNeR~

Salam semua....hahaha...finally aku telah berjinak2 dengan dunia blogging. Ape rasanya eak? selama ni dok tengok je orang berceloteh kt blog masing2..huhu...Oleh kerana aku ni pengguna baru,jadi janganlah segan silu memberi tunjuk ajar. Ala,penah x dengar ni...?

Buah cempedak luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalo salah tolong tunjukkan.

Haa...mesti semua taw kan pantun kanak-kanak kita ni dulu.....digunapakai sampai sekarang....
xlapuk dek zaman orang kata...hahahaa....Urm,bila baru bermula, hati memang teruja..tp masih byk yg perlu diterokai.huhu..Mari berusaha..! sampai pndai..! amboi2...disuruh belajar,liat sungguh, disuruh bersuka ria cepat je kan? biasa la benda menyeronokkan memang cepat je nak dibuat tp kna ingat taw kadang kadang yang manis itu boleh jadi RACUN..huhu...blog is for fun jd BERWASPADA lah kiter ye...aku masih mencari hala tuju blog aku nih, K lah, jangan jemu, jangan lari, tunggu for the next entries....okeyh?? Before that,look dat pic...comelkan? cuba tgk ape yg dia wat agaknya....dia tgh belajar tu...xcaya korang bley tanya dia....hehehe...ngarut sudah...k lah...tata..!

let's move on babe, just like me...^_*


2 minds:

ana_teem said...

salam, welcome to blogging! mine~ http://teemswave.blogspot.com

epy blogging!

shahrizatuazuin said...

okeyh....hehehe....

Post a Comment