Pages

21 November 2010

~KirAnyA kU tAhU~

Sem satu da abis...!
yeah..merdeka! merdeka! merdeka!
Oh no! aku kena pegi LIBK
'Latihan Intensif Bakal Komander'
Segalanya bermula di sini. Kenapa eak aku mintak? mintak ape nih...eh?lupe nk gitaw pulak.
jd Komander la.huhu.10 hari aku menjalani latihan, perit tol kurasakan. Ingin berhenti? jangan mengalah di tengah jalan. Orang kata, 'menyeluk pekasam biar sampai ke pengkal lengan'. ingat pulak aku pepatah ni masa tuh. Pengalaman agak ngeri yang mungkin xkan kurasa lagi. 

     Cuba korang bayangkan, hari pertama  pergi muka mmg licin lah orang kata then da balik aku perabih duit untuk segala jenis barang kecantikan. kalah kajol taw,
kalah letchumi. memang sun burn korang....yang teramat dahsyat. xdapat aku ungkapkan ng kata kata ni. Berserah je la, ape nak wat da ni jalan yang aku pilih. Never say never bak kata justin bieber even perit untuk dilalui. Mulai saat itu, aku da terpikir-pikir, agaknya nanti bila da jadi komander akan lagi teruk ke? Arrgghhhh...haru ni. kulit muka aku. TIDAKKK!!!!!stress memikirkan segalanya yang bakal kutimpa.



      Namun, kini, sudah 2 semester aku menjadi komander. 2 sem = 1 tahun hahaha..lama gak eak. Taw x ape yang buat aku kuat sampai sekarang. Tahan ngan semua ni sampai sekarang. Siyesly mmg aku xpenah jumpe yang macam ni. aku betul-betul bersyukur masuk komander sebab aku nak ditemukan ng orang2 ni...Mereka segalanya, susah senang ada pada mereka. n i love them so much...! 

     xtaw aku akan jumpe kawan sebaik diorang ke x pada masa akan datang, kitorang idop kat kolej, makan, tido, borak, study..bersama sama even kami lain-lain fakulti. Best dapat ramai kawan biler aku jadi komander. Eh, dengan ini, lihatlah mereka..kawan2 seperjuangan saya.


 Terima Kasih TUHAN kerana mengurniakan mereka untuk saya...Friends forever..^_^
Urm,itulah alkisahnya. Semoga ceria...:)

0 minds:

Post a Comment