Pages

23 November 2010

pErgHhhHhhhHhhh...................

Aku xnak cakap banyak, korang tengok sendiri gambar nih, memang xtahan la. Perghhh...aritu aku tengok rancangan tv ape ntah xingat, dia sal kete ferrari la...naza italia, california sume, tp aku suke tol yang ni, NAZA ITALIA.. Wahhh!!!indahnya kalo suatu hari nanti aku yang ada dalam kete tu, dan sendiri punye, bukan sewa ye or pinjam (berangan tu xpe kan?)...sebelum ni aku xla minat sangat sport car ni, xtaw la biler aku tengok naza italia ni, aku da terjatuh hati. Hafizudin Hamdan, maap ye saya selingkuh. Haahaha...smart kan?


Tapi aku xla mengharap sangat untuk memiliki oleh sebab harga yang memanglah tersangat tinggi kan..Kete lain pun ada gak aku suka, and insyAllah yang ni aku boleh memiliki, kalo kete da kerja lama, and da berfamili aku suka kete nih....

Haaa....ni lah dia, TOYOTA WISH like i wish to have it one day. Urm yang kaler putih tu model pertama dia, n warna kelabu tu yang belah kanan sekali model 2010. Huhuhu....and another one, kereta yang kecik-kecik means yang murah siket la and kereta yang orang kata boleh belasah abis-abis aku suke yang ni pulak.....


Woot woot, smart gak kan...! MYVI SE, aku nak kete ni before kawin, oh my lovely dad, dengarlah pintaku ini, hihihi..Eh, aku ni da macam wat iklan nak jual kete lak letak gambar kete banyak2..layan je la eak, okey kan. Urm, cmni la jadinya bila malam-malam mata xmo lelap aku pun mula menggila. Okeylah, daa~ maw tido sudah....ZZzzzz.....

6 minds:

Hafizudin Hamdan said...

kalo nk naza italia,bkn dgn saya la..hehe...
kalo stakat honda wish,ur wish may become true one day..hehe
myvi SE 2 cpt2la mntk kt bapak..ley sy tumpang skaki!!!hehe

shahrizatuazuin said...

urm,naza italia boleh dipertimbangkan....
toyota wish tu nakkk..!
myvi?hehehe...sabo2 ler...

Hafizudin Hamdan said...

tp nnti org xpndg da wish awk 2....cmne?hehe...eh?prasan x sy taip honda wish?ha...2la..bahan org xsehat degil nk on9 gak..mamai2 da ni.hehe

shahrizatuazuin said...

perasan....tu yg sy taip toyota wish tu nk bg awk perasan..hehehe...knp xpndg lak????
awk tu mmg...nk on9 jgk...

Hafizudin Hamdan said...

hehe..ingtkn awk xprasan..urm,yela..t da bnyk kua model baru...xpndg da kot..haha...

shahrizatuazuin said...

hahaha...xtaw la pulak nanti....
skang ni saya tetap pendirian lagi...:)

Post a Comment